לפרטים ופגישת ייעוץ התקשרו 03-6210900 לפניה במייל

מיתוג

FLY מתמחה במיתוג חברות החל משלב בניית הזהות המותגית של החברה הכולל תחקיר מעמיק על המותג, חוזקותיו ובידולו בשוק, החלטה על ערכים, קהלי יעד ובניית תכנית שיווקית. כחלק מהתהליך אנו נותנים פתרונות בתחום הקופירייטינג, כתיבת שם לחברה, סלוגן ותכנים שיווקיים עד לעיצוב לוגו ושפה גרפית ייחודית למותג.

נשר תעשיות מלט

מיתוג מחדש

הלקוח

נשר, יצרנית המלט הישראלית, מהווה חלק מהבטחת חוסנה של מדינת ישראל. את דוח הקיימות התאגידי מפרסמת החברה מדי שנתיים, חובתה של נשר כתעשיית-תשתית ישראלית לעדכן את כלל מחזיקי העניין, בארץ ובעולם ביכולותיה, בהשקעותיה ובביצועיה, מעבר לדרישות החוק היבש.

המשימה

בניית קונספט ועיצוב הדוח התאגידי, אינפוגרפיקה, טבלאות, גרפים ותהליכים נוספים.

המוצר הסופי

עיצוב הדוח - אשר הוגש גם כאפליקציה וגם כקובץ דיגיטלי.

דלי פליישמן

מיתוג רשת מזון מהיר

הלקוח

מעדנייה תל אביבית בסגנון Deli אמריקאי יהודי, בהשראת "דיינרים" ומעדניות מניו יורק, המציעה ללקוחותיה כריכי בשר איכותיים.
הסניף הראשון הוקם בלילנבלום פינת הרצל בתל אביב. החברה מתעתדת להפוך לרשת מעדניות.

המשימה

להמציא מחדש את הdeli האמריקאי היהודי ולהוסיף לו ניחוח צעיר ועדכני.
ערכי המותג: טעים, בריא, אמריקאי, עדכני.

המוצר הסופי

עיצוב לוגו, עיצוב תפריטים, עיצוב שלט, מדים למלצרים, כוסות, נייר עטיפה לסנדויץ, פלייסמט, עיצוב שקית משלוחים ועוד.

פלורמא

מיתוג חברה תעשייתית

הלקוח

פלורמא היא חברה ותיקה, העוסקת בייצור, פיתוח ושיווק של פיגמנטים וכימיקלים לתעשיות הדפוס, הקוסמטיקה, הפלסטיקה ועוד. החברה קיימת משנת 1938 והיא חברה משפחתית.

המשימה

מיתוג מחדש לחברה הותיקה.
ערכי המותג: חדשנות, מקצוענות, יצירתיות, מורשת, מסורת וערכים.

המוצר הסופי

עיצוב לוגו, עיצוב ניירת חברה ותעודות שונות, מיתוג המוצרים, עיצוב אתר אינטרנט ועוד

SILK'N

מיתוג מכשור רפואי קוסמטי

הלקוח

חברת Silk’n החלה את דרכה עם קו מכשירים להסרת שיער, אשר נולד עם פיתוחה של טכנולוגיית ה-HPL. הפטנט הישראלי הייחודי איפשר "לכווץ” את טכנולוגיית ה IPL הנפוצה עד אז להסרת שיער ו”לארוז” אותה במכשיר ביתי קטן עם עצמת מוגברת וסיכון מופחת, מבלי לאבד ממהירות הטיפול ומיעילותו. בהמשך פיתחה החברה מגוון מוצרים רחב הכולל מכשירי חשמל קוסמטיים שונים לשימוש ביתי.

המשימה

בניית המותג וליווי שוטף מהקמתו ועד היום.
ערכי המותג: חדשני, פטנטי, צעיר, נקי, נשי

המוצר הסופי

עיצוב לוגו ראשוני,

AQUASPRAY

מיתוג בקבוקי ספורט

הלקוח

המשימה

המוצר הסופי

בלפור 6

מיתוג פרוייקט נדל"ן בניין לשימור בתל אביב

הלקוח

פרוייקט נדל”ן יוקרתי. בניין לשימור ושחזור ברחוב בלפור במרכז תל אביב, הכולל 14 דירות מגורים. שיחזור המבנה בוצע על ידי משרד האדריכלים “בר אוריין”.

המשימה

יצירת מיתוג לפרוייקט בהשראת ‘תל אביב של פעם’. עיצוב מינימליסטי לבן ונקי עם נגיעות של אורנמנטיקה שאוירו במיוחד - משתלב היטב עם עיצובו הנקי, הייחודי והמרשים של המבנה.

המוצר הסופי

עיצוב לוגו, עיצוב חוברת נדל”ן שיווקית, עיצוב אתר אינטרנט לפרוייקט, עיצוב שלטי יועצים וחומרים שיווקיים נוספים.

MED HASHARON

מיתוג מרכז רפואי

הלקוח

מד השרון הוא מרכז רפואי פרטי אינטגרטיבי, המציע שירותי רפואה מתקדמים המקיפים את כל צרכי המטופל, מתוך גישת אבחון, טיפול וניהול איכותית ברמה הגבוהה ביותר, של בית חולים פרטי.

המשימה

בניית אסטרטגייה שיווקית, ואסטרטגיית המותג למרכז ייחודי ויוצא מין הכלל - המרכז בתוכו מגוון של תחומי התמחות רפואיים ופונה למגוון של קהלים.

המוצר הסופי

מיתוג המרכז, לוגו, ניירת משרדית וחומרים שיווקיים שונים, כגון שילוט חוצות, פולדר וחוברת שיווקית

ZDF

מיתוג חברה תעשייתית

הלקוח

צדפ היא חברה להזרקת פלסטיק, המתמחה בשיטת הזרקה דו שלבית מורכבת. השיטה מאפשרת רמת דיוק גבוהה מאד ושילוב של מתכות או רכיבים טכניים עתירי ידע בתוך מרכיבי הפלסטיקה.

המשימה

מיתוג החברה הותיקה, חברה תעשייתית רבת שנים, והפיכתה לחברת הייטק צעירה וחדשנית.
ערכי המותג: טכנולוגיה, אמינות, מקצוענות, יצירתיות, חדשנות, שירות ללקוח

המוצר הסופי

עיצוב לוגו, עיצוב אתר אינטרנט וחומרים שיווקיים שונים, עיצוב ניירת חברה.

FFWD.ME

מיתוג חברת ייעוץ לסטארטפים

הלקוח

FFWD.me היא חברה המציעה תוכנית “הזנקה” לסטארטאפים המעוניינים לגייס כספים ולפתח מוצר מנצח. החברה מונה צוות של יזמים בעלי רקורד של יותר מעשרים שנה בחברות בינלאומיות.

המשימה

פיתוח מותג מנצח, חדשני ויחיד מסוגו, המשלב בתוכו טכנולוגיה גבוהה (הייטק) ויצירתיות, יחד עם אמינות ומקצוענות. ערכי המותג: ייחודי, מוביל, יצירתי, מקצועי ואמין.

המוצר הסופי

עיצוב לוגו, עיצוב ניירת חברה, עיצוב החללים הפנימיים של המשרדים, עיצוב חומרים שיווקיים שונים לתערוכות ולהרצאות.

FIORI Di Pasta

מיתוג רשת מסעדות

הלקוח

Fiori di Pasta היא רשת מסעדות איטלקיות המציעות פסטה טרייה, ביתית ואיכותית מתוצרת עצמית ובמגוון טעמים רחב.
לרשת שני סניפים בת”א ובפ”ת ומספר סניפים נוספים בתכנון.

המשימה

מיתוג מסעדה איטלקית המגישה פסטה כמזון מהיר, בדגש על תוצרת טרייה ואיכותית.
ערכי המותג: בריאות, טריות, טעם ביתי, איטלקי.

המוצר הסופי

עיצוב תפריטים, מיתוג חלל המסעדה, מיתוג מדי העובדים, מפיות, סטנדים, רולאפים,
ניית ספר מותג שילווה את הזכיינים החדשים של הרשת ויאפשר שמירה על שפה אחידה בכל הסניפים הקיימים והעתידיים.

RCS-רימון כהן שנקמן

מיתוג חומרים שיווקיים

הלקוח

רימון כהן שינקמן, חברת ייעוץ, תקשורת, אסטרטגיה וניהול משברים מהמוכרות, הוותיקות
והמובילות בישראל

המשימה

ערכי המותג: מקצועיות, מצויינות, ותק/ נסיון, מגוון ויצירתיות.

המוצר הסופי

עיצוב ניירת פירמה ופולדר תדמיתי / שיווקי לחברה.

KZ PRO

יחידת הסאונדמקבוצת כלי זמר

הלקוח

חטיבת הסאונד המקצועית של כלי זמר, המתמחה במתן פתרונות סאונד כוללים ,

מערכות הגברה וציוד מקצועי לאולפן. החברה מייצגת מותגים גדולים ומוכרים בעולם.

המשימה

מיתוג החברה שערכיה: גדול, מגוון, מקצועי, מהודק, מהוקצע, ותיק, איכותי, יוקרתי, חדשנות
חדשנות- אנחנו תמיד מביאים את ציוד והסטנדרט החדש בתעשייה, תמיד צעד אחד קדימה בתחום

המוצר הסופי

לוגו, ניירת, פולדר וברושור, שיתוף פעולה עם מעצב הפנים בעיצוב המקום.

XPERT

מיתוג סדרת מוצרים

הלקוח

XPERT הוא מותג בינלאומי - אמריקאי שעיקר פעילותו מתמקד בייצור נורות LED בטכנולוגיה חדשנית, בדגש על איכות, נראות ועיצוב.

המשימה

בניית שפה גרפית ועיצוב אריזות לשתי סדרות של נורות LED. Expert - הסדרה האיכותית והאמינה ו- Expert Pro - הסדרה היוקרתית.
ערכי המותג: יוקרה, תחכום, חדשנות טכנולוגית (היי-טק), מוצר ידידותי לסביבה.

המוצר הסופי

מיתוג ועיצוב אריזות בגדלים שונים למוצרים השונים - שתי סדרות נפרדות עם בידול ברור, עיצוב קטלוג מוצרים יוקרתי וחומרים שיווקיים נלווים נוספים

BARBI

מיתוג חברת יהלומים

הלקוח

Barbi היא חברת יהלומים מובילה, הממוקמת בבורסה ליהלומים ברמת גן. החברה המשפחתית, שנוסדה בשנת 1980, מתמחה בייצור ובסחר ביהלומים. למרות גודלה המרשים, מתגאה Barbi בשמירה על אופי של עסק משפחתי חם. לחברה סניפים רבים, בניו-יורק, בהונג-קונג, באוסטרליה, באמירויות המאוחדות ועוד.

המשימה

ליצור מותג מבודל בתחום היהלומים - עם דגש על משפחתיות, חום, יוקרה ומגע אישי, בשונה מיתר חברות היהלומים שפונות אל הקהל באופן שהוא תעשייתי וקר.
ערכי המותג: משפחתיות, חום, יוקרה, מומחיות.

המוצר הסופי

עיצוב שפה גרפית חדשה, המבוססת על גוונים חמים, עם נגיעות של כתב יד וצורות חופשיות. עיצוב קטלוג יוקרתי. עיצוב ברושור ייחודי וחומרים שיווקיים לתערוכות.

MOMMYLUX

מיתוג ליין מוצרים לתינוקות

הלקוח

מאמי לוקס הינה עגלת תינוק מתקדמת, חזקה, קלה, אופנתית ומאובזרת, המתכווננת למצב אמבטיה ומצב טיולון, מגיעה במגוון רחב של צבעים
ועמידה.

המשימה

מיתוג מוצר המיועד להורים צעירים וערכיו: ילדים, איכות, מקצועי, בינלאומי, חוזק, עמידות ואריכות ימים.

המוצר הסופי

עיצוב לוגו למוצר, מיתוג העגלה עצמה והאביזרים, ברושור שיווקי, גלויות ואתר אינטרנט קטלוגי.

אלתר

מיתוג משרד עורכי דין

הלקוח

משרד אלתר עורכי דין, שנוסד בשנת 1990, עוסק באופן בלעדי בדיני מס. המשרד מספק ייעוץ מס ללקוחות בארץ ובעולם ומתמחה בתכנון מס, ייעוץ מס, ליווי וייצוג משפטי בפני רשויות המס ובפני בתי המשפט בישראל.

המשימה

מיתוג החברה.
ערכי המותג: מסורתיות, איכות, יצירתיות ומקצועיות.

המוצר הסופי

עיצוב לוגו, עיצוב ניירת חברה וחומרים שיווקיים שונים

קרן קיימת לישראל

מיתוג חומרי תדמית והדרכה

הלקוח

המשימה

המוצר הסופי