לפרטים ופגישת ייעוץ התקשרו 03-6210900 לפניה במייל

עיצוב קטלוג

עיצוב קטלוגים לחברות מובילות בארץ ובעולם. עיצוב קטלוג מוצרים לחברות, קטלוג תדמיתי, קטלוג שיווקי, קטלוג אפנה, קטלוג רהיטים, קטלוג תכשיטים וכן חוברות וברושורים מסוגים שונים. בנוסף, עיצוב דוחות תאגידיים לחברות גדולות כגון חברת החשמל ונשר תעשיות מלט.

ARMANI/CASA

עיצוב קטלוג מוצרים

הלקוח

ארמני קאזה ישראל- מיתוג השלוחה הישראלית של המותג הבינלאומי ARMANI CASA. אשר הושק בשנת 2000 כחטיבה מיוחדת שסיפקה למעצב ג'ורג'יו ארמני הזדמנות לתרגם את החזון העיצובי שלו לסביבת הבית וליצור קו ריהוט שיהיה מתוחכם ונוח בעת ובעונה אחת. אלגנטי, מודרני, מאופק ושימושי.

המשימה

לייצר שפה גרפית שתהיה ייחודית למותג הישראלי מבלי לפגוע בערכי המותג הבינלאומי.
ערכי המותג: אלגנטי, מתוחכם, מאופק ושימושי.

המוצר הסופי

עיצוב שפה גרפית חדשה עבור המותג הישראלי,עיצוב חומרים שיווקיים לתערוכות ולהשקות, מוצרים למועדון הלקוחות של נמותג ,עיצוב קטלוג מוצרים, עיצוב גלויות וחומרים שיווקיים המיועדים לשיתופי פעולה עם פרוייקטי נדל"ן יוקרתיים.

XPERT

עיצוב קטלוג מוצרים

הלקוח

XPERTהוא מותג בינלאומי - אמריקאי שעיקר פעילותו מתמקד בייצור נורות LED בטכנולוגיה חדשנית, בדגש על איכות, נראות ועיצוב.

המשימה

בניית שפה גרפית ועיצוב אריזות לשתי סדרות של נורות LED. Expert - הסדרה האיכותית והאמינה ו- Expert Pro - הסדרה היוקרתית.
ערכי המותג: יוקרה, תחכום, חדשנות טכנולוגית (היי-טק), מוצר ידידותי לסביבה.

המוצר הסופי

מיתוג ועיצוב אריזות בגדלים שונים למוצרים השונים - שתי סדרות נפרדות עם בידול ברור, עיצוב קטלוג מוצרים יוקרתי וחומרים שיווקיים נלווים נוספים

GALI WARSHAI

עיצוב קטלוג תכשיטים

הלקוח

המשימה

המוצר הסופי

ALL DESIGN

עיצוב חוברת שיווקית לפרוייקט נדל"ן מסחרי

הלקוח

המשימה

המוצר הסופי

שלום עליכם

חוברת שיווקית לפרוייקט נדל"ן בת"א

הלקוח

פרוייקט נדל”ן יוקרתי. בניין דירות ייחודי השוכן במרכז ת”א, סמוך לרחוב בוגרשוב ולחוף הים.

המשימה

מיתוג לפרוייקט. עיצוב חוברת תדמיתית / שיווקית לפרוייקט
ערכי המותג: אורבני, תל אביבי, נוח, צעיר

המוצר הסופי

ליווי יום צילומים במרכז ת”א, עיצוב חוברת נדל”ן שיווקית לפרוייקט

פרס ספיר 2013

עיצוב תכניה לפרס הספרות של מפעל הפיס

הלקוח

פרס ספיר הוא פרס ספרותי יוקרתי, שמעניק מפעל הפיס לספר בתחום הסיפורת אחת לשנה. הפרס מוענק מאז שנת 2000 ומלווה בטקס חגיגי המשודר ברשתות התקשורת השונות.

המשימה

בניית קונספט ייחודי לפרס המוענק בכל שנה, שייחד את הטקס של שנת 2013. המטרה היתה ליצור תמהיל של רצינות וקלילות שתשמר את היוקרה שסביב הפרס אולם תהווה חידוש לעומת הטקסים הקודמים.
ערכי המותג: ייחודי, יצירתי, ממלכתי, יוקרתי, מכובד.

המוצר הסופי

עיצוב תוכניה לאירוע, חומרים גרפיים שונים ששימשו לעיצוב חלל הטקס, עיצוב קיר הקרנה מרשים

ויצו

עיצוב חוברת וחומרים שיווקיים

הלקוח

תנועה ציונית בינלאומית של נשים מתנדבות. התנועה פועלת לשינוי פני החברה בישראל, תוך נתינת דגש בקידום מעמד האישה, שוויון בחינוך ותמיכה באוכלוסיות חלשות.

המשימה

מיתוג מחדש לתנועה העולמית
ערכי התנועה: נשי, מרגש, פונה ללב התורמים, עכשוי/ מודרני- רוצים למשוך נשים צעירות יותר לעמותה, כמו כן להציג את ויצו כחברה שמתעדדכנת וערה לצרכי השעה.

המוצר הסופי

עיצוב החוברת העולמית השנתית של ויצו (החוברת תורגמה למגוון שפות), עיצוב רולאפים, דפי נחיתה ודיוורים שונים למייל.

נעלי נימרוד

עיצוב קטלוג וקמפיין חורף 2013

הלקוח

"נעלי נימרוד" הינו מותג מיתולוגי בישראל, המייצר נעליים איכותיות לפעוטות ולילדים מזה יותר מארבעה דורות. ב"נימרוד" מחוייבים לאיכות גבוהה, לנוחות בלתי מתפשרת ולעיצובים חדשניים מדי עונה

המשימה

בניית קונספט עיצובי לקמפיין חורף 2012-2013 ‘סיטואציות מהחיים’.
ערכי המותג: איכותי, נוח, מעוצב, שימושי

המוצר הסופי

עיצוב שלטי חוצות, עיצוב מודעות פרסום, עיצוב גרפי לרולאפים, עיצוב קטלוגים וכלל החומרים השיווקיים של החברה

BARBI

עיצוב קטלוג מוצרים

הלקוח

Barbi היא חברת יהלומים מובילה, הממוקמת בבורסה ליהלומים ברמת גן. החברה המשפחתית, שנוסדה בשנת 1980, מתמחה בייצור ובסחר ביהלומים. למרות גודלה המרשים, מתגאה Barbi בשמירה על אופי של עסק משפחתי חם. לחברה סניפים רבים, בניו-יורק, בהונג-קונג, באוסטרליה, באמירויות המאוחדות ועוד.

המשימה

ליצור מותג מבודל בתחום היהלומים - עם דגש על משפחתיות, חום, יוקרה ומגע אישי, בשונה מיתר חברות היהלומים שפונות אל הקהל באופן שהוא תעשייתי וקר.
ערכי המותג: משפחתיות, חום, יוקרה, מומחיות.

המוצר הסופי

עיצוב שפה גרפית חדשה, המבוססת על גוונים חמים, עם נגיעות של כתב יד וצורות חופשיות. עיצוב קטלוג יוקרתי. עיצוב ברושור ייחודי וחומרים שיווקיים לתערוכות.

בלפור 6

חוברת שיווקית לפרוייקט נדל"ן יוקרתי

הלקוח

פרוייקט נדל”ן יוקרתי. בניין לשימור ושחזור ברחוב בלפור במרכז תל אביב, הכולל 14 דירות מגורים. שיחזור המבנה בוצע על ידי משרד האדריכלים “בר אוריין”.

המשימה

יצירת מיתוג לפרוייקט בהשראת ‘תל אביב של פעם’. עיצוב מינימליסטי לבן ונקי עם נגיעות של אורנמנטיקה שאוירו במיוחד - משתלב היטב עם עיצובו הנקי, הייחודי והמרשים של המבנה.

המוצר הסופי

עיצוב לוגו, עיצוב חוברת נדל”ן שיווקית, שילוט, אתר אינטרנט, מודעות פרסום וכו'

TECHNOGYM

עיצוב קטלוג מותג כושר

הלקוח

חברת טכנוטג׳ים מאיטליה היא החברה המובילה בעולם לייצור ופיתוח ציוד כושר ביתי ומסחרי מתקדם, איכותי, מקצועי וחדשניץ

המשימה

עיצוב קטלוג תדמיתי בעברית לשיווק בישראל

המוצר הסופי

קטלוג תדמיתי

חברת החשמל

עיצוב דוח סטטיסטי

הלקוח

עיצוב דו"ח סטטיסטי לחברת החשמל

המשימה

המוצר הסופי

קרן קיימת לישראל

עיצוב חומרים שיווקיים לקקל

הלקוח

המשימה

המוצר הסופי

HYDROSHOP

עיצוב קטלוג לגידול הידרו

הלקוח

הידרו שופ הינה רשת חנויות המספקת ציוד, מכשור ואביזרים מתקדמים לגידול צמחים בתוך הבית.

המשימה

בניית שפה גרפית חדשה לחברה שערכיה: איכות/ מצויינות, הנאה כיף חוויה, פשוט/קל/ ידידותי למשתמש, טכנולוגי

המוצר הסופי

עיצוב קטלוג מוצרים הנכרך כספר - וניתן כמתנה ללקוח