יצאנו עם חברת שקדיה לתהליך מקיף של מיתוג מחדש. התהליך כלל איחוד מותגים קיימים – אהרוני, סו שף וגורמה תחת מותג שקדיה. שמנו את השקדיה המוכרת והאהובה במרכז ושידרנו חוויה של שוק, שפע ובריאות. העבודה כללה הסתכלות רוחבית על קטגוריות שונות המכילות מגוון סדרות והבנה שנדרשת גמישות כדי לגוון ולהפתיע את הלקוח גם בסדרות העתידיות.
עיצוב מחדש של כל ליין הפחיות של קבוצת יבנה. המשימה היתה הכנסת הרעננות, הטעם והקיבוץ לפחית שימורים. הפרוייקט כלל כ 20 אריזות שונות ויצירת בידול על המדף.
לאחרונה זכינו לעבוד על פרוייקט ריחני ומפנק מבית דנשר – מיתוג מחדש של משפחת סבוני פמלי. משפחת פמלי החדשה נפרדה מתמונות הפרחים הגדולות, במקומן איירנו פרחים עדינים ואלגנטים, בתוספת צבעוניות פסטלית וטיפוגרפיה מהודקת. התוצר משדרג כל כיור…
לפעמים גם המותג המוביל על המדף רוצה להתחדש. וזאת הזדמנות מדהימה לפרוץ גבולות. והתוצאה? ליין אריזות כיפיות, צבעוניות ומגרות.
איפיון ועיצוב מחדש לאתר האינטרנט המיתולוגי של הסינמה סיטי. פרוייקט רחב היקף שכלל: מיתוג ובניית שפה גרפית, החלטה על איפיון האתר ויצירת Wire Frame המכיל בתוכו ערכים של חווית משתמש נוחה וידידותית וכן עיצוב ופיתוח האתר ברמה הגבוהה ביותר.
מיתוג לחברת הסטרטאפ אינולט, חברה שפיתחה ארנק דיגיטלי חכם שחוסך ללקוחותיו הרבה כסף. העיצוב צעיר, בינלאומי. עבודת המיתוג כללה כתיבת שם לחברה, עיצוב לוגו ושפה גרפית, עיצוב כרטיס אשראי, עיצוב לוגו ועיצוב אפליקציה.
פרוייקט מרגש וכיפי לכל האמהות הצעירות אצלנו במשרד, מיתוג 2 סדרות מגבונים חדשניות וגבוהות למותג Fresh Ones של דנשר. ליין של מגבונים פרא-רפואיים וליין של מגבונים כפולים המשדרים חוויה מפנקת לתינוק ולאם.