the branding world

בואו להכיר
את עולם המיתוג

big brand
איך עובדים עם מותג גדול?
איך עובדים עם מותג גדול?
10.10.2017
אז, איך התחיל "הרומן" עם חברת כרמית? מנהלת השיווק של כרמית, שרון קונסטנטיני, מצאה אותנו בגוגל ופשוט התקשרה. היא הייתה אז בחודש התשיעי להריון, ולכן יצא לנו רק להיפגש איתה רק פעם אחת לפני שילדה. הפגישה הזו הספיקה כדי שתתן לנו את ברכת הדרך לעשות פרויקט ראשון מול כרמית (שוק…
למאמר המלא
Restaurant Branding
החשיבות של מיתוג מסעדות
החשיבות של מיתוג מסעדות
למשוך לקוחות עוד לפני הטעימות
26.6.2017
מדוע כדאי למתג את המסעדה? ישנם בתי עסק רבים בתחום הקולינריה כגון מסעדות, בתי קפה, ברים ודוכני מזון, אשר מעדיפים להשקיע את כספם בתוצר ובעובדים, אך מזניחים "לרגע" את סוגיית המיתוג. נכון, בסופו של דבר האוכל והשירות אלו הגורמים שיחזירו את הלקוחות לפעמים הנוספות, אבל משהו צריך למשוך אותם לשם…
למאמר המלא
Packaging Design
לבלוט על המדף
לבלוט על המדף
חשיבות האריזה בעולם הקמעונאי
26.6.2017
כשאתם הולכים לסופר ומסתכלים בין אינספור המוצרים על המדפים, יכול מאוד להיות שבין כל המוצרים הקבועים שאתם קונים תצוץ לה פתאום איזו אריזה חדשה. צבעונית. קורצת. אפילו מבלי לטעום את המוצר שבאריזה אתם משוכנעים שהוא יהיה מוצלח כי האריזה תפסה את עיניכם. אהבה ממבט ראשון. מדברים רבות על כיצד אנו,…
למאמר המלא
re branding
מיתוג מחדש – מתי נכון לעשות אותו?
מיתוג מחדש – מתי נכון לעשות אותו?
25.9.2017
לבלוט מעל המתחרים לחברות הפועלות באותו התחום, לדוגמה חברות וסוכני נדל"ן, משרדי עו"ד, ולפעמים אפילו סתם מכולת שכונתית, יש נטייה להשתמש בלוגואים בעלי מאפיינים זהים. הלוגו נורא תואם את המוצר, אבל לא בהכרח תואם את המותג. בסופו של דבר, כל החברות נראות אותו הדבר, והלקוח נעשה עיוור אליהן. הוא לא…
למאמר המלא
Tech Logos
לוגואים בעולם הטכנולוגי
לוגואים בעולם הטכנולוגי
26.6.2017
ריכזנו עבורכם כמה דוגמאות בולטות ומוכרות שאהבנו, ובתור התחלה, אחת מחברות ההייטק הוותיקות ומובילות בעולם - Amazon. אמזון, כבר ממזמן לא סטארט-אפ, החלה את דרכה בשנת 1994 בתור חנות אינטרנטית קטנה לספרים. מייסד ומנכ"ל החברה, ג'ף בזוס, רצה לקרוא לה בשם Cadabra, כמו "אברה קדברה", אבל עו"ד שלו ייעץ לו…
למאמר המלא
מיתוג פרוייקט נדלן- אז איך ממתגים בניין?
מיתוג פרוייקט נדלן- אז איך ממתגים בניין?
15.10.2017
אחד מהשווקים המאתגרים ביותר בארץ הוא שוק הנדל"ן, ולכן מיתוג נדל"ן כיום לא מסתכם רק בשם ולוגו לחברה האמונה על הפרויקט, אלא מיתוג הפרויקט עצמו. אחרי אינספור מחאות דיור, בעיות כלכליות, ויוקר מחיה - איך גורמים לאדם הפשוט לרכוש דירה? או איך גורמים לאנשים אמידים לרכוש דירת היוקרה הזאת? לעתים…
למאמר המלא