עיצוב אריזות מזון

Food Package Design

עיצוב אריזות מזון מנצחות על המדף

כמה פעמים יצא לך לעבור בחנויות, בסופרים וברשתות הגדולות, להסתכל על המוצר המוביל במדף ולהגיד לעצמך "למה לי אין אריזה כזאת?"

אנו ב-Fly Branding מבינות את המשמעות והחשיבות של אריזות מעוצבות היטב, בולטות ובידול על המדף. אנו עתירות נסיון בעולם האריזות ויודעות לייצר אריזות מזון שמוכרות.

מיתוג אריזות זה לגמרי האהבה הגדולה שלנו!

אריזה טובה היא זו שבסופו של דבר מכריעה את הכף ברגע האמת, וגורמת ללקוח לבחור דווקא בה. עבורנו, עיצוב אריזות מזון זו לא סתם משימה, אלא אהבה. זו האהבה הגדולה שלנו. הידיעה שאריזה שעיצבנו מלמטה, למעלה, בדפנות ומבפנים ממוקמת לה על המדף ומושכת את העיניים של הצרכנים אל עבר המוצר שלכם, ממלאת אותנו באושר.

כי בסופו של דבר, מאחורי עיצוב אריזה עומדת פסיכולוגיה שלמה, בין אם זה מדובר בבחירת הצבעים או בין אם מדובר בבחירת האלמנטים העיצוביים שיעטרו אותה, לכל פרט קטן יש חשיבות. לכן, בכל פעם שלקוח שצרכן בוחר להרים את האריזה שלכם ולא של המתחרה, זו ההצלחה שלנו כפי שזו ההצלחה שלכם. זו ההצלחה שמרגשת אותנו ומוציאה אותנו מהקופסא, והיא זו שמניעה אותנו לחתור למצוינות בעיצוב אריזות.

שקדיה
Shkedia
שקדיה
איטסיין
Eatsane
איטסיין
סטיביה ״מתוק וקל״
Stevia
סטיביה ״מתוק וקל״
קבוצת יבנה
Kvuzat Yavne
קבוצת יבנה
שמרית – בצקים מצוננים
Shimrit
שמרית – בצקים מצוננים
סטארקיסט
Starkist To Go
סטארקיסט
מאפיית אנג׳ל
Angel
מאפיית אנג׳ל
מוששש
Mooosh
מוששש
Sweet&Low
מתוק וקל
Sweetin
מתוק וקל
מאפיית ביכורים
Bikurim
מאפיית ביכורים
קנדי גלידה
Candy Glida
קנדי גלידה
רטבי הלת'י בוי
Healthy Boy
רטבי הלת'י בוי
טייסט אוף פרידם
Taste of Freedom
טייסט אוף פרידם
מאפים טובים
Maafim Tovim
מאפים טובים

עיצוב אריזות מזון מנצחות על המדף

כמה פעמים יצא לך לעבור בחנויות, בסופרים וברשתות הגדולות, להסתכל על המוצר המוביל במדף ולהגיד לעצמך "למה לי אין אריזה כזאת?"

אנו ב-Fly Branding מבינות את המשמעות והחשיבות של אריזות מעוצבות היטב, בולטות ובידול על המדף. אנו עתירות נסיון בעולם האריזות ויודעות לייצר אריזות מזון שמוכרות.

מיתוג אריזות זה לגמרי האהבה הגדולה שלנו!

אריזה טובה היא זו שבסופו של דבר מכריעה את הכף ברגע האמת, וגורמת ללקוח לבחור דווקא בה. עבורנו, עיצוב אריזות מזון זו לא סתם משימה, אלא אהבה. זו האהבה הגדולה שלנו. הידיעה שאריזה שעיצבנו מלמטה, למעלה, בדפנות ומבפנים ממוקמת לה על המדף ומושכת את העיניים של הצרכנים אל עבר המוצר שלכם, ממלאת אותנו באושר.

כי בסופו של דבר, מאחורי עיצוב אריזה עומדת פסיכולוגיה שלמה, בין אם זה מדובר בבחירת הצבעים או בין אם מדובר בבחירת האלמנטים העיצוביים שיעטרו אותה, לכל פרט קטן יש חשיבות. לכן, בכל פעם שלקוח שצרכן בוחר להרים את האריזה שלכם ולא של המתחרה, זו ההצלחה שלנו כפי שזו ההצלחה שלכם. זו ההצלחה שמרגשת אותנו ומוציאה אותנו מהקופסא, והיא זו שמניעה אותנו לחתור למצוינות בעיצוב אריזות.