מאז 1999, מאפיית פולנסקי, שהוקמה על ידי מוטי פולנסקי, מובילה חזון של אפייה אותנטית, עם דגש על מחמצת בת 25 שנה – לב ליבה של כל כיכר לחם. המיתוג החדש משקף את החיבור למסורת ולחוויה אירופאית, בעיצוב אריזות שמזמינות את הצרכן להכיר את סיפורו של הלחם: תווית גדולה ומעוצבת בסגנון רטרו, המבליטה את הערכים של […]
מותג הפופקורן האיקוני Pop Star משיק סדרת חטיפים בטעמים מפתיעים: טופי מקורמל, תות פיצוץ וצ'דר ספלאש. בעיצוב האריזות בחרנו שפה ויזואלית נועזת בהשראת תרבות הפופ האמריקאית, עם צבעוניות דינמית וקומפוזיציות ייחודיות, המייצרות חוויית מדף יוצאת דופן. האריזות לא רק פונות לילדים ולנוער, אלא גם מייצרות דיאלוג חדש בין טעם לעיצוב – כזה שמותיר רושם מתמשך […]
עיצבנו עבור שופרסל גרין סדרת חלב טבעונית שמשלבת רכות, פינוק וטבעיות, תוך שמירה על מראה המזוהה עם חלב. הסדרה מחולקת לקטגוריות ייעודיות: חלב אורגני, בריסטה וחלב רגיל, עם בידול ברור בין שקדים, סויה ושיבולת שועל. צבעוניות פסטלית וטקסטורות עדינות מדגישות את החוויה הגבוהה והמפנקת של כל מוצר, כולל טעמי שוקו ומוקה. במקביל לסדרה הטבעונית של […]
מיתוג פרוייקט תמ״א 38 בוטיקי טרנדי צעיר בסגנון תל אביבי אקלקטי. חוויית המגורים אשר עמדה לנגד עינינו היתה שילוב בין לוקיישן אורבני עם רוחות מהים לבין חווית מגורים גבוהה, מעוצבת ומוקפדת. הסלוגן שליווה אותנו- להתעורר לבוקר תל אביבי חדש.
המותג הירוק- שופרסל גרין החליט לצאת עם סדרת גבינות טבעוניות, איכותיות וטעימות במיוחד. המיתוג משדר חיבור לטבע, עבודת יד והרבה טעם. בסדרה 3 מוצרים ראשונים ופנינו לגבינות נוספות.
הפרויקט הראשון תחת המיתוג החדש של בנין העיר. השתמשנו בחומרים ובצבעוניות של הבנין ובנינו לוגו הנשען על לוגו החברה ולכן עובד נכון ומדוייק תחתיו. המיתוג יוקרתי אבל נגיש ומסביר פנים.
עיצוב אתר תדמיתי שיווקילחברת נדל״ן בוטיקית, תל אביבית שבונה ברובע 1 בלבד. התהליך כלל מיתוג מלא, מרמת המסרים, לוגו, שפה גרפית לחומרים שיווקיים בפרינט ובמדיה. הבנינים שבונה החברה משדרים יוקרה שקטה ואת ההיסטוריה של תל אביב כעיר הלבנה, כל אלו היו נקודת הפתיחה למיתוג ולאיפיון האתר.
סניף ראשון לגלידריה חדשה במנהטן. בג׳לטו פקטורי מכינים כל בוקר גלידה איטלקית במתכון מסורתי מחומרי גלם איכותיים ואיטלקיים בלבד. התוצאה היא חוויה של עם בניחוח איטלקי התואם את שדרות מנהטן.
יצאנו עם חברת שקדיה לתהליך מקיף של מיתוג מחדש. התהליך כלל איחוד מותגים קיימים – אהרוני, סו שף וגורמה תחת מותג שקדיה. שמנו את השקדיה המוכרת והאהובה במרכז ושידרנו חוויה של שוק, שפע ובריאות. העבודה כללה הסתכלות רוחבית על קטגוריות שונות המכילות מגוון סדרות והבנה שנדרשת גמישות כדי לגוון ולהפתיע את הלקוח גם בסדרות העתידיות.
קבוצת בוץ פנו אלינו לעצב חנות און ליין ראשונה מסוגה בישראל לצבעים טבעיים ומוצרי בנייה היוצרים חלל מגורים בריא. באותה נשימה עשינו מתיחת פנים ללוגו ועיצבנו חוויית מותג שלמה וידידותית לסביבה. חנות הצבעים בעלת ממשק מורכב שנותן לך לבחור את הצבע הנכון עבורך, הכמות הנדרשת ומלווה אותך שלב אחרי שלב בשימוש.