עיצוב אריזות מזון

Food Package Design

עיצוב אריזות מזון מנצחות על המדף

כמה פעמים יצא לך לעבור בחנויות, בסופרים וברשתות הגדולות, להסתכל על המוצר המוביל במדף ולהגיד לעצמך “למה לי אין אריזה כזאת?”

אנו ב-Fly Branding מבינות את המשמעות והחשיבות של אריזות מעוצבות היטב, בולטות ובידול על המדף. אנו עתירות נסיון בעולם האריזות ויודעות לייצר אריזות מזון שמוכרות.

מיתוג אריזות זה לגמרי האהבה הגדולה שלנו!

אריזה טובה היא זו שבסופו של דבר מכריעה את הכף ברגע האמת, וגורמת ללקוח לבחור דווקא בה. עבורנו, עיצוב אריזות מזון זו לא סתם משימה, אלא אהבה. זו האהבה הגדולה שלנו. הידיעה שאריזה שעיצבנו מלמטה, למעלה, בדפנות ומבפנים ממוקמת לה על המדף ומושכת את העיניים של הצרכנים אל עבר המוצר שלכם, ממלאת אותנו באושר.

כי בסופו של דבר, מאחורי עיצוב אריזה עומדת פסיכולוגיה שלמה, בין אם זה מדובר בבחירת הצבעים או בין אם מדובר בבחירת האלמנטים העיצוביים שיעטרו אותה, לכל פרט קטן יש חשיבות. לכן, בכל פעם שלקוח שצרכן בוחר להרים את האריזה שלכם ולא של המתחרה, זו ההצלחה שלנו כפי שזו ההצלחה שלכם. זו ההצלחה שמרגשת אותנו ומוציאה אותנו מהקופסא, והיא זו שמניעה אותנו לחתור למצוינות בעיצוב אריזות.

טרליני
Taralini
טרליני
Panini
Panini
Panini
סדרת אריזות מיני קרקר
אגו פתי בר
אגו פתי בר
שוקולד 70% פרימיום – אגו
EGO - 70% Premium Dark Chocolate
שוקולד 70% פרימיום – אגו
Cookies
Cookies
Cookies
Taste of Freedom
Taste of Freedom
סימפלי גוד
Simply Good
סימפלי גוד
אגו MIX
אגו MIX
סטארקיסט
StarKist
סטארקיסט
מאפים טובים
Maafim Tovim
מאפים טובים
Smoothies Caps
Smoothies Caps
Smoothies Caps
עיצוב סדרת אריזות / קפסולות

עיצוב אריזות מזון מנצחות על המדף

כמה פעמים יצא לך לעבור בחנויות, בסופרים וברשתות הגדולות, להסתכל על המוצר המוביל במדף ולהגיד לעצמך “למה לי אין אריזה כזאת?”

אנו ב-Fly Branding מבינות את המשמעות והחשיבות של אריזות מעוצבות היטב, בולטות ובידול על המדף. אנו עתירות נסיון בעולם האריזות ויודעות לייצר אריזות מזון שמוכרות.

מיתוג אריזות זה לגמרי האהבה הגדולה שלנו!

אריזה טובה היא זו שבסופו של דבר מכריעה את הכף ברגע האמת, וגורמת ללקוח לבחור דווקא בה. עבורנו, עיצוב אריזות מזון זו לא סתם משימה, אלא אהבה. זו האהבה הגדולה שלנו. הידיעה שאריזה שעיצבנו מלמטה, למעלה, בדפנות ומבפנים ממוקמת לה על המדף ומושכת את העיניים של הצרכנים אל עבר המוצר שלכם, ממלאת אותנו באושר.

כי בסופו של דבר, מאחורי עיצוב אריזה עומדת פסיכולוגיה שלמה, בין אם זה מדובר בבחירת הצבעים או בין אם מדובר בבחירת האלמנטים העיצוביים שיעטרו אותה, לכל פרט קטן יש חשיבות. לכן, בכל פעם שלקוח שצרכן בוחר להרים את האריזה שלכם ולא של המתחרה, זו ההצלחה שלנו כפי שזו ההצלחה שלכם. זו ההצלחה שמרגשת אותנו ומוציאה אותנו מהקופסא, והיא זו שמניעה אותנו לחתור למצוינות בעיצוב אריזות.